Гарантия
1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання. На електричні Товари- гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.
2. Товар, який має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.
3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефекту, і він вже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши наступні документи:
- Клієнт оформлює Претензію до якості безпосередньо в офісі продажу або надсилає електронною поштою. Такий документ є офіційним підтвердженням передачі товару.
- довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;(ЗРАЗОК)
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
- Звертаємо Вашу увагу на те, що в претензії Вам може бути відмовлено в разі самостійної установки запчастин.
4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:
- нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
- пошкодження деталі в результаті ДТП, неграммотной її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
- несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла не передбачених виробником автомобіля чи інших технічно несумісних / непередбачених деталей;
- ушкодження (особливо деталей підвіски і рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття;
- установка деталі клієнтом самостійно або на СТО не має сертифікату на проведення даного виду робіт;
5. Повернення з інших причин можливий при повній справності товару і за умови, що він не встановлювався на автомобіль.Вам необхідно оформити Заяву на повернення товару, безпосередньо в офісі продажу або надсилає електронною поштою.Такий товар може бути повернутий Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:
- помилка менеджера при підборі товару;
- різночитання технічної документації;
- помилка складу при відборі Вашого товару;
- брак виробника.
6. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.
7. Вимоги до поверненню товару:
- товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій він був відпущений клієнту, не залежно від причини повернення;
- Упаковка повинна містити оригінальний стікер компанії ХиП-Авто у якому міститься інформація щодо продажу та відвантаженні товару конкретному покупцеві.
- упаковка не повинна містити будь-які написи і / або бути пошкодженою.
- Поверненя товару здійснюється виключно перевізником Нова Пошта.
8. Гарантійний термін на необумовлені в п.1 товари становить мінімум 30 календарних днів або більше, в залежності від типу товару.
9. Умови повернення в випадках, коли товар повертається необгрунтовано (за винятком браку):
- якщо з моменту продажу пройшло не більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 100% вартості деталі;